Sākoties jaunajam mācību gadam, ar jauniem sekmju vērtējumiem tiks papildināti skolu izmantotie e-žurnāli. Šādas digitālās platformas kļuvušas par neatņemamu mācību procesa sastāvdaļu, jo tajās vecāki un skolēni ērti var sekot līdzi sekmēm un citai informācijai saistībā ar skolas gaitām. Taču reizē ar šo ērtību rodas arī vecāku jautājumi – kas notiek ar bērna datiem šajās sistēmās un kas par tiem atbild? Vai šādas informācijas apstrāde ārpus skolas, nododot tos šo sistēmu uzturētājiem, nevar kā…
Sākoties jaunajam mācību gadam, ar jauniem sekmju vērtējumiem tiks papildināti skolu izmantotie e-žurnāli. Šādas digitālās platformas kļuvušas par neatņemamu mācību procesa sastāvdaļu, jo tajās vecāki un skolēni ērti var sekot līdzi sekmēm un citai informācijai saistībā ar skolas gaitām. Taču reizē ar šo ērtību rodas arī vecāku jautājumi – kas notiek ar bērna datiem šajās sistēmās un kas par tiem atbild? Vai šādas informācijas apstrāde ārpus skolas, nododot tos šo sistēmu uzturētājiem, nevar kā kaitēt bērnam? E-žurnālu uzturētāju loma Attiecībā uz mācību procesā radīto informāciju, kas izriet no normatīvajos aktos noteikto uzdevumu izpildes izglītības jomā, bērna datu pārzinis[1] ir skola. Tieši skola nosaka, kādi dati un kādiem nolūkiem…